fredag 4 december 2009

Terminsavslutning och praktik


...happ...

Då var terminen slut då, känns spontant som att den inte var längre än högst två månader, tills man tänker efter på allt vi faktiskt har gjort, och speciellt när man tänker på att det mesta vi har gjort, har vi gjort i ungefär en vecka.
Det är skönt att terminen är slut, man är ändå ganska trött i kropp och själ, dels efter att ha gått nästan fyra månaders utbildning, men främst efter att ha umgåtts med samma fåtal människor under samma period, vi är ju faktiskt bara knappt 30 elever här på skolan, även om det är ett riktigt bra gäng!

Och på måndag börjar praktiken, Rami's Huskies, efter arrangemanget med Sixten så känns det mycket bättre, men det är fortfarande nervöst, jag har ju aldrig jobbat med varken hundar eller turister egentligen, även om jag har en hel del erfarenhet av att jobba med människor, i diverse olika skick... Får försöka fokusera på det, erfarenheterna jag har, och inte de jag inte har, jag är ju faktiskt där för att skaffa mig nya!

Lyckades precis fixa så mobiluppladdning här på bloggen också, så med lite tur kan jag försöka uppdatera lite när jag är där borta, även om jag inte har internet!

Ska bli skönt att komma härifrån nu, men det lär inte dröja allt för länge innan man längtar tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar